Thursday, July 16, 2009

JusT KiddinG...!

KISAH BATANG...

Satu hari di suatu tempat...
Semalam aku ikut member aku gi kedai.
sampai kat kedai tu, tokey nya tiada, yang tinggal hanya pembantunya, seorang amoi yang agak comel dan seksi. Member aku ni memang dah biasa dengan kedai tu.
Masuk masuk saja dia terus bertanya pada amoi itu
"batang panjang ada ka amoi..? Wa punya batang pendek la"
amoi tu terus diam saja sambil memasamkan mukanya.
kawan aku macam tak puas hati,
"eh amoi wa mau batang panjang ma"
tetiba amoi tu jawab
" aloo kawan, wa mana ada batang ma, lu gay ka mau batang"
kawan aku terus tersentak.
dan aku ketawa dengar jawapan amoi itu
he he he
mesti salah faham , sebab kawan aku tanya batang pancing,(joran)
yang amoi tu faham batang "anu" tu.
di mana silapnya erk

2 comments:

  1. i rasa dah x rileks bila berada di blog ini...perasaan i jd tentu arah...hahahaha...knp topik begini perlu ada...FOCUS...FOCUS...

    ReplyDelete
  2. i saja jer....coz i tahu u suke....hahahaha

    ReplyDelete